Ansatte

Linnea

Linnea småbarnsavdeling

avdelinglinnea@gmail.com

Linnea er en av våre to småbarnsavdelinger. Barna er i alderen 1-3 år. På Linnea er det 14 småbarn. De ansatte er en pedagogisk leder, barnehagelærer, to barne -og ungdomsarbeidere og en pedagogisk medarbeider.

Myosotis

Myosotis avdeling

avdelingmyosotis@gmail.com

Myosotis er en avdeling for barn i alderen 3-6 år. På Myosotis er det 22 barn. De ansatte er pedagogisk leder, barnehagelærer, en sosionom, to barne - og ungdomsarbeidere og en pedagogisk medarbeider.

Nemorosa

Nemorosa avdeling

avdelingnemorosa@gmail.com

Nemorosa er en avdeling for barn i alderen 3-6 år. På Nemorosa er det 22 barn. De ansatte er en pedagogisk leder, en barnehagelærer, en barne - og ungdomsarbeider og en pedagogisk medarbeider.

Trifolium

Trifolium Friluftsavdeling

avdelingtrifolium@gmail.com

Trifolium er vår friluftsavdeling med barn i alderen 3-6 år. På Trifolium er det 22 barn. De ansatte er pedagogisk leder, en barnehagelærer og to barn -og ungdomsarbeidere . Avdelingen benytter seg av de faste turområdene våre, der har vi lavvo og tilrettelagt lekeområde.

Tussilago

Tussilago Småbarnsavdeling

avdelingtussilago@gmail.com

Tussilago er en av våre to småbarnsavdelinger. Barna er i alderen 1-3 år. På Tussilago er det 14 småbarn. De ansatte er en pedagogisk leder, en barnehagelærer og tre barn - og ungdomsarbeidere.